Telis tank

Modely bojové techniky
Právě je ned kvě 27, 2018 6:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: úte dub 29, 2014 11:40 am 
Offline

Registrován: pon lis 05, 2012 5:22 pm
Příspěvky: 255
Tady náčrt obou řešení. Nahoře polovina toho se souosými dify, dole se dvěma jakýmikoliv dify.


Přílohy:
dddd.jpg
dddd.jpg [ 41.01 KiB | Zobrazeno 5196 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: čtv kvě 01, 2014 6:54 am 
Offline

Registrován: pát črc 20, 2012 11:01 am
Příspěvky: 670
Bydliště: Bravantice
Jo dík.Ten obrázek jsem pochopil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 5:54 pm 
Offline

Registrován: pát črc 20, 2012 11:01 am
Příspěvky: 670
Bydliště: Bravantice
Tak po několika zkouškách hodlám vytáhnout diferák,protože si myslím,že se mi tam ztrácí hodně výkonu.Diferák mi pohání 50z.kolo,satelity jsou 14z.a na hřídeli mám 20z.Myslím,že jsem tím pádem v tom diferáku vyrobil převod,ve kterém se výkon ztrácí.V nějakém autě by to ale určitě fungovalo.Takže jsem začal vyrábět spojkové koše,to kolo z diferáku dám doprostřed.
Taky mi na tom spal.motoru trošku vadí ta odstředivá spojka.Jakože se nedá využít nízkých otáček,na takové to plazení.Vím,že by se dala vyrobit další spojka,ale to mi nedovoluje rc souprava a myslím,že by to bylo dost složité pojíždění.To jenom tak rozvažuju nad spalovákem a eletrikou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 6:52 pm 
Offline

Registrován: pon lis 05, 2012 5:22 pm
Příspěvky: 255
Měl jsem stejný problém, chce to slabší pružiny. U mé spojky je tedy jen jedna dlouhá, která obepíná obě pakny. Nastavil jsem ji asi o 4mm kroužkem a už se auto rozjíždí pomaleji. Pro pomalé plazení je lepší mež pákou přidávat trimem. Pokud máš na spojce samostatně pružiny ke každé pakně, bude to komplikovanější. Ale pružiny se dají koupit různé a zkoušet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 7:27 pm 
Offline

Registrován: sob zář 01, 2007 7:11 am
Příspěvky: 31
Bydliště: Benešov u Boskovic
Fokker:
pokud zabrzdíš jednu hřídel v jakémkoliv diferenciálu, tak ta druhá se točí dvojnásobnou rychlostí. Stejně to je i v tatře, jak jsi psal výše.
Pro řízení tanku je ideální planetový převod jako má p.Lamka, což je originál použito již v LT38?
Vnitřní ozubení se dá vypálit laserem.
Obrázek

_________________
Hanys
info@rc-trucker.com
www.rc-trucker.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 7:36 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 14, 2013 2:12 pm
Příspěvky: 1072
Bydliště: LIBEREC
Přesně jak to napsal Martin, žádný výkon se nedá ztratit, ale u těch vašich těžkotonážníků je dost obtížné ten tank zatočit přes diferenciál. A co se týče odstředivé spojky, tak mě vůbec nevadí, možná proto, že mám třístupňovou převodovku, a jen 35 kg :!: :!:

_________________
Miloš - ČUŘILL TEAM
http://www.rc-tanky.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 8:27 pm 
Offline

Registrován: pon lis 05, 2012 5:22 pm
Příspěvky: 255
Jenže na tom mém nákresu jsou dva diferenciály a to je totéž jako dva planetové převody. Diferenciál je v zásadě taky planetový převod, jen jinak geometricky řešený. A je dostupnější a nemusí se nic vypalovat laserem. Jestli zrychluje je v tomto uspořádání jedno, protože každý pás se ovládá nezávisle. Rychlost se doladí převodem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 8:32 pm 
Offline

Registrován: pon lis 05, 2012 5:22 pm
Příspěvky: 255
Mila198 píše:
Přesně jak to napsal Martin, žádný výkon se nedá ztratit, ale u těch vašich těžkotonážníků je dost obtížné ten tank zatočit přes diferenciál. A co se týče odstředivé spojky, tak mě vůbec nevadí, možná proto, že mám třístupňovou převodovku, a jen 35 kg :!: :!:


Já mám 32kg. Tedy bez nákladu na korbě. :lol: Ale rozdíl je v tom, že ty máš odstředivou spojku originál od Hondy, zatímco já z motorové pily, která má vyšší otáčky. Proto jsem ji musel doladit délkou té pružiny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 8:34 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 22, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Tyršova 392 50601 Jičín
Přesně tak to má p.Lamka ve svích převodovkách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 7:13 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon led 14, 2013 2:12 pm
Příspěvky: 1072
Bydliště: LIBEREC
fokker píše:
Jenže na tom mém nákresu jsou dva diferenciály a to je totéž jako dva planetové převody. Diferenciál je v zásadě taky planetový převod, jen jinak geometricky řešený. A je dostupnější a nemusí se nic vypalovat laserem. Jestli zrychluje je v tomto uspořádání jedno, protože každý pás se ovládá nezávisle. Rychlost se doladí převodem.

Ale z toho popisu jak píše dac jsem nepochopil, že by měl dva diferáky :?:

_________________
Miloš - ČUŘILL TEAM
http://www.rc-tanky.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 7:25 am 
Offline

Registrován: pon lis 05, 2012 5:22 pm
Příspěvky: 255
Dac má jeden, ale zst se odkazuje na mě, tedy předpokládám, že na ten můj nákres. Asi jsem měl napsat, komu odpovídám. Ale jeden problém tohle řešení přece jen má. Ty diferenciály by skoro pořád pracovaly v režimu, kdy se bude uvnitř všechno točit, na což musí být přizpůsobené, aby to dlouhodobě vydržely (kuličková nebo kvalitní kluzná ložiska atd.). U auta je diferenciál většinou v klidu, jen vyrovnává rozdíly v zatačkách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 10:40 am 
Offline

Registrován: pát črc 20, 2012 11:01 am
Příspěvky: 670
Bydliště: Bravantice
Měl jsem tam jen jeden dif.a je pravda,že by se ty dva musely upravit pro ražim,kdy se v nich všecko točí,jak píše fokker a taky zakalit kolečka,protože i po těch zkouškách se dá pozorovat,že jsou otlačené.Nicméně bych musel navíc předelat celou převodovku,protože by se točily naopak.To ozubení na planetové převody taky nemám kde vzít.Laserem mi vypalovali matrice na pásy a za moc to nestálo a dodání asi skoro rok,tady taky cesta nevede.Pokud by se daly ty věnce koupit za rozumnou cenu,měl bych zájem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 11:24 am 
Offline

Registrován: pon lis 05, 2012 5:22 pm
Příspěvky: 255
dac píše:
Měl jsem tam jen jeden dif.a je pravda,že by se ty dva musely upravit pro ražim,kdy se v nich všecko točí,jak píše fokker a taky zakalit kolečka,protože i po těch zkouškách se dá pozorovat,že jsou otlačené.Nicméně bych musel navíc předelat celou převodovku,protože by se točily naopak.


To je fakt, já mám jen jednu stejnou rychlost dopředu i dozadu, takže je mi to jedno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 2:55 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 17, 2011 3:04 pm
Příspěvky: 1112
Bydliště: Solopysky u Loun
Pokud by jsi to měl nakreslené v programu pro pálení, tak můžu doporučit http://www.hon-kovo.cz/cz/index.htm
Nechal jsem si tam vypálit už dvoje rozety a vždy v poho.

_________________
http://military-model.netstranky.cz/
"Nepřítel představil nový tank... máme ztráty na vzdálenost přes 2000 metrů..."
Sovětská radiová zpráva o tanku Panther z 8. července 1943


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T 34/85
PříspěvekNapsal: pát zář 05, 2014 5:58 pm 
Offline

Registrován: pát črc 20, 2012 11:01 am
Příspěvky: 670
Bydliště: Bravantice
Tak po delší době jsem opět zalezl do dílny(přešel mě vztek) a překopal jsem převodovku.Vyhodil jsem diferák a vnutil do ní spojky,dořešil spojky(aspoň doufám) a donutil jsem to hovado hrabat.Laboroval jsem s pérama,dokud to nehrabalo na místě a každý pás zvlášť.Taky jsem předělal brzdy a teras to hrabe pěkně na místě a dokolečka na obě strany.Ještě musím přes patřičnou páku domutit spojky,aby pracovaly jak mají a spojit je s brzdama.
Mám tady fotku,AAAAAAle tady ten přístroj mi tady píše,že přípona bmp není povolena a po asi 40ti min nevím,jak jí tam vnutit.Až něco vymyslím,tak fotku dodám


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 190 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz